سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

سرقت پرندگان زینتی در مازندران

دو سارق کلاهبردار عصر دیروز با مراجعه به منزل یک پرورش‌دهنده پرندگان گرانقیمت و زینتی تعداد چهار قطعه پرنده به ارزش چهار میلیون تومان را به سرقت بردند.

مالک پرندگان سرقتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت:چند روز قبل فردی با ابراز علاقه‌مندی به حوزه تکثیر و پرورش و فروش پرندگان به من مراجعه کرد و برای تاسیس فروشگاه پرندگان از من کمک خواست و من نیز کمک‌هایی که می‌توانستم را در قالب راهنمایی به او ارائه دادم.

حسن طحان افزود: با توجه به اینکه سارقان خود را از شهرهای مجاور معرفی کرده بودند به آنها برای یافتن یک مکان مناسب در بازار مشاوره دادم و برای دیدن کلکسیون پرندگان خودم وی را به منزلم بردم.

وی تصریح کرد: عصر دیروز زمانی که من در فروشگاهم در منطقه اسلام‌آباد بودم دو نفر در لباس ماموران محیط زیست به منزل مراجعه کرده و به همسرم گفتند که برای معاینه و واکسیناسیون پرندگان آمده‌اند.

وی با اشاره به حرفه‌ای بودن این افراد در طراحی نقشه سرقت و آشنایی آنها به انواع پرندگان زینتی افزود: با اعتماد همسرم به این دو نفر، آنها یک قطعه پرنده کاسکو، یک قطعه مرغ مینا و دو قطعه قناری را به بهانه واکسیناسیون به داخل خیابان بردند تا پزشک مستقر در اتومبیل آنها را مورد واکسیناسیون قرار دهد اما دیگر خبری از ماموران قلابی محیط زیست نشد./ش
/انتهای پیام
برچسب ها: سرقت ، پرندگان ، زینتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.