سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی عنوان کرد

ایجاد اعتماد متقابل در جامعه، مهمترین وظیفه روابط عمومی ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، افزایش سرمایه اجتماعی و ایجاد اعتماد متقابل در جامعه را از مهمترین اهداف روابط عمومی ها عنوان کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر ایرج حریرچی، در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و سازمانهای تابعه ضمن بیان این مطلب در تعریف "سرمایه اجتماعی" گفت: سرمایه اجتماعی شبکه اعتماد متقابل مردم با مردم، مردم با دولت و دولت با مردم است و در واقع اعتماد و همگرایی است که کشور و سازمان را پیش می برد.

وی با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی ها در ایجاد اعتماد متقابل در جامعه بیان کرد: روابط عمومی ها می توانند با بیان نقاط ضعف سازمان در کنار موفقیت های صورت گرفته در جلب اعتماد مخاطبان و مردم موفق باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تامین سلامت مردم باید هدف مشترک و مشخص همه روابط عمومی دانشگاهها و سازمانهای تابعه باشد.

دکتر حریرچی با تاکید بر علمی بودن حرفه روابط عمومی یادآور شد: مدیران روابط عمومی باید با علم مهندسی افکار، افکارسنجی و فنون تبلیغات آشنایی داشته باشند تا فعالیتهای تاثیرگذارتری در حوزه اطلاع رسانی سلامت داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.