سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخبر دزفولی:

وظیفه نظارت بر اجرای مصوبات جدی‌تر اعمال خواهد شد

جلسه شورای مهندسی فرهنگی روز گذشته به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ مخبر دزفولی در ابتدای جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبق تأکید رهبر معظم انقلاب، وظیفه پایش و نظارت بر اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از این به بعد جدی‌تر اعمال خواهد شد.

وی افزود: در موضوعات مهندسی فرهنگی و پیوست نگاری فرهنگی هم تصویب چارچوب‌های کلان، ضوابط اساسی و جهت‌گیر راهبردی با شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و همه دستگاه‌ها موظف به تبعیت از این مصوبات هستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در موضوع پیوست نگاری فرهنگی هم اکنون دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی است و این روند به گفتمان سازی و تولید ادبیات در این بخش کمک می‌کند.

مخبر ضمن تأکید بر همکاری حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها گفت: حوزه‌های علمیه باید در بخش عمومی پیوست‌های فرهنگی دستگاه‌ها در بخش مختص به پیوست فرهنگی هر دستگاه باید وارد کار شوند.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.