سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اطلاعات:

با عاملان ناامنی برخورد قاطع می‌شود

وزیر اطلاعات با تاکید بر تفاهم و همدلی میان نیروهای معتقد به نظام بر برخورد قاطع با عاملان نا امنی از جمله اشرار، گفت: تولید امنیت باید بر اساس شرع، اخلاق و قانون صورت پذیرد.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، دوشنبه شب، 25 آذر 92 جلسه شورای تامین استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات تشکیل شد.

   وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن اشاره به یک رنگی و صفای مردم استان کرمان و فضای همدلی و تفاهم که در بین مدیران این استان حاکم است گفت: نباید حب و بغض ها و غرض ورزی ها بر تلاش برای ساختن کشور سایه بیاندازد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با تاکید بر تفاهم و همدلی میان نیروهای معتقد به نظام بر برخورد قاطع با عاملان نا امنی از جمله اشرار مسلح تاکید کرد و گفت: تولید امنیت باید بر اساس شرع، اخلاق و قانون صورت پذیرد.

دکتر علوی ایجاد امنیت در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را یادآور شد و افزود: کار اقتصادی ایجاد امنیت را در پی دارد و امنیت موجب شکوفائی اقتصادی کشور می شود.

وی ریشه امنیت اقتصاد را در باورهای دینی و اعتقادی مردم دانست و گفت: حفظ دست آوردهای اقتصادی و امنیتی تنها در سایه پرورش فرهنگ دینی میسر است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت گفت: همانگونه که در بین عبادات خاموش « روزه » اهمیت افزونی دارد در بین کارهای کشور هم مجاهدت خاموش برای تولید امنیت از اهمیت فراوانی بر خوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی در پایان از ضمن تشکر از خدمات مدیر کل سابق اطلاعات استان کرمان  مدیر کل جدید را معرفی کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.