سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در طی عملکرد اورژانس در ۱۰۰ روز دولت تدبیر و امید؛

آموزش کمک‌های اولیه به بیش از ۳۱ هزار نفر در کشور

طبق اعلام اورژانس کشور طی برگزاري طرح "بسيج همگاني آموزش كمك هاي اوليه در "فوريتهاي پزشكي" ۳۱۶۷۹ نفر در سراسر كشور در دوره مقدماتي ۶ ساعته شركت و با موفقيت آن را به پايان رسانده اند .

دكتر فرهاد رضواني رئيس اداره آموزش و پژوهش مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي كشوردر گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:در ۱۰۰ روزگذشته ۱۲ سمينار و كنگره تخصصي كشوري و ۶۰ همايش و كارگاه استاني جهت ارتقاء سطح دانش و مهارت هاي عملي پرسنل اورژنس بيمارستاني و پيش بيمارستاني برگزار گرديد.

وی ادامه داد:پذيرش دانشجوي رشته كارداني فوريتهاي پزشكي در ۶۱ دانشگاه و پذيرش دانشجوي كارشناسي "فوريتهاي پزشكي" در ۲۲ دانشگاه علوم پزشكي كشور جهت تقويت كادر تخصصي از ديگر فعاليت هاي اين مركز بوده است.

رضوانی با بیان این که همچنين پيرو برگزاري طرح بسيج همگاني آموزش كمك هاي اوليه در"فوريت‌هاي پزشكي" ۳۱۶۷۹ نفر در سراسر كشور در دوره مقدماتي ۶ ساعته شركت و با موفقيت آن را به پايان رسانده اند عنوان کرد:آموزش کمک های اولیه  در فوریتهای پزشکی در سراسر کشور به صورت رایگان با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در سراسر کشور در حال اجراست.

انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، کمک ، مدیریت ، علوم ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.