سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه پروژه مطالعاتی تحلیل سرانه‌های خدماتی محلات منطقه یک برگزار شد

رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی منطقه یک گفت: جلسه بررسی گزارش مرحله دوم پروژه مطالعاتی تحلیل سرانه‌های خدماتی محلات شهرداری منطقه یک در آذرماه سال‌جاری برگزار شد.

نرگس هادی‌زاده مقدم، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: پروژه مطالعاتی تحلیل سرانه‌های خدماتی محلات شهرداری منطقه یک در سال جاری آغاز شده است؛ رد فاز اول خدمات ارائه شده در شهر که به نوعی با شهرداری در ارتباط است ، استخراج شد و مقدر شد که مدل تحلیلی برای یکی از خدمات، ارائه شود و د صورت تأیید این مدل توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه به عنوان ناظر طرح، تحلیل سایر خدمات نیز صورت پذیرد.

هادی‌زاده مقدم، اظهار داشت: فاز دوم از آذر ماه شروع شده است و در فاز دوم هر کدام از سرانه‌های خدماتی را تحلیل می‌کنند.
هادی‌زاده مقدم بیان کرد: با توجه به این که یکی ازشاخص‌های مهم در ارزیابی خدمات عمومی شهر بعد خدمت رسانی در سطوح مختلف محله و منطقه است، در این جلسه فاصله و دسترسی شهروندان به پارک‌‌های محله‌ای از طریق مدل مکانی GIS مورد بررسی قرار گرفت و نواقص به مشاور طرح اعلام شد.

هادی‌زاده مقدم، خاطرنشان و اظهار امیدواری کرد: که با اتمام این پروژه، فاصله بین وضع موجود و وضعیت مطلوب مراکز خدمات شهری مشخص شده و نقشه راه شهرداری منطقه یک برای تولید خدمات شهری متناسب با تراکم جمعیتی محله و همچنین، دسترسی شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحلیل ، سرانه ، منطقه یک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.