سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ در دیدار با اعضای شورای حمل و نقل استان قم صورت گرفت؛

تاکید رئیس مجلس بر پیگیری مشکل تعاونی‌ها در مسکن مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تعاون‌های مشکل‌دار مسکن مهر باید با همکاری دادگستری، زمینه حل مشکلات را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی لاریجانی  امروز در دیدار با اعضای شورای حمل و نقل استان قم با بیان اینکه برخی تعاون‌های در بحث مسکن مهر مشکلاتی داشته‌اند اظهار داشت: باید با همکاری دادگستری قم راه حل مناسبی برای رفع تخلفات و پیگیری معضلات پیدا کرد.

این مسئول عنوان کرد: تعاون‌های مشکل‌دار در بحث مسکن مهر باید با دقت شناسایی و مورد ارزیابی قرار بگیرند تا ضرری به مردم وارد نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولان برخی تعاون‌های صلاحیت لازم را ندارند باید به مشکل آنها رسیدگی شود عنوان کرد: پیگیری در مورد این موضوع باید توسط اداره کل راه و شهرسازی و سایر نهادهای مسئول انجام شود.

وی در ادامه بر تکمیل هر چه سریع‌تر راه‌ها و جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: راه قم – جعفریه و مسیر قنوات نیازمند تزریق بودجه برای تکمیل شدن هستند و پیگیری در این زمینه باید توسط مسئولان استان قم انجام شود.

لاریجانی با تاکید بر حل مشکل زمین‌های فرودگاه قم و نیز ایستگاه قطار محمدیه که در خارج از شهر قرار داد خاطرنشان کرد: در مورد معماری شهری نیز باید با توجه به ویژگی‌های مذهبی شهر قم برنامه‌های جامع داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کاری که در مکه و مدینه صورت گرفت و برج‌های عظیمی اطراف مسجدالحرام ساختند اقدامی عقلایی نبوده؛ تراکم زیاد در اطراف مکان‌های مقدس مانند حرم حضرت معصومه(س) کار شایسته‌ای نیست و در طرح جامع شهرسازی قم باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: در معماری شهری باید منطقی مشخص حاکم باشد و به عنوان مثال مراکز علمی و مدرس‌ها در اطراف حرم مطهر ساخته و مراکز اقامتی و دیگر امکان در فواصل دورتر بنا شوند./س

برچسب ها: قم ، تاکید ، لاریجانی ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.