سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ در وزن 56 کیلوگرم بخش ساندا؛

ووشوکار قمی صاحب گردن‌آویز برنز مسابقات قهرمانی کشور شد

ووشوکار با تجربه قمی با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود در پیکارهای ووشوی قهرمانی رده سنی جوانان کشور پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، انگیزه کسب مدال از مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و همچنین تلاش برای نشان دادن توانمندی و قابلیت‌های خود به کادر فنی تیم ملی ووشوی رده سنی بزرگسالان کشورمان به منظور عضویت در تیم ملی مهم‌ترین انگیزه‌ای بود که ووشوکاران قمی را تا کسب مدال از این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور پیش برد و قم به 2 مدال نقره و برنز این پیکارها دست یافت.

این در حالی است که تیم‌ ملی ووشو رده سنی بزرگسالان کشورمان در سال آینده رقابت‌های مهمی در عرصه برون مرزی پیش رو دارد و فدراسیون ووشو و کادر فنی تیم ملی تلاش می‌کنند با هدف کسب مدال از بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، برترین‌های این رقابت‌ها را به اردو دعوت کنند.

موفقیت 2 ووشوکار قمی در کسب مدال از مسابقات ووشوی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در حالی رقم خورد که این 2 ووشوکار در بخش‌ ساندا با کسب مقام‌های دوم و سوم و نشان‌های نقره و برنز به کار خود در پیکارهای این دوره پایان دادند.

نفرات برتر و رده‌بندی انفرادی مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در حالی مشخص شدند که در بین برترین‌ها نام یکی از 2 ووشوکار مدال‌آور قمی در وزن 56 کیلوگرم به چشم می‌خورد و این ووشوکار ارزنده مرتضی خدابنده‌لو است.

در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور جوانان انتخابی تیم ملی که به میزبانی هیئت ووشوی استان لرستان و در شهر خرم‌آباد برگزار شد در وزن 56 کیلوگرم مرتضی خدابنده‌لو از تیم اعزامی هیئت قم با وجود شایستگی و لیاقتی که برای رسیدن به دیدار نهایی و حتی کسب مدال طلا داشت در نهایت برنده دیدار رده‌بندی بود و بعد از نمایندگان زنجان و مازندران به مقام سوم و نشان برنز رسید.

در حالی که بیشتر استان‌های مدعی شرکت کننده در این دوره از مسابقات ووشوی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور توانستند با کسب مدال به کار خود پایان بدهند، تیم اعزامی هیئت ووشوی استان قم با کسب 2 مدال نقره و برنز از این پیکارها بازگشت.

در وزن 56 کیلوگرم این دوره از رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور، مرتضی خدابنده‌لو نماینده تیم اعزامی هیئت ووشوی قم بود که مبارزاتی دیدنی با حریفان داشت اما در نهایت به مقام سوم و نشان برنز دست یافت در حالی که در این وزن اکبر محمدزاده از زنجان با غلبه بر سید جمال موسوی از مازندران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و ووشوکار مازندرانی نایب قهرمان شد./س

برچسب ها: قم ، ووشو ، مسابقه ، قهرمانی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.