سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم تکریم و معارفه‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان شد

جو رقابت بين دانشگاه ها باعث پيشرفت "آموزش"مي شود

اگر جو رقابتی بین "دانشگاه" و "مراکز علمی" حاکم باشد، می‌تواند در "نظام آموزش کشور" نقش آفرین باشد و باعث پیشرفت آموزش و دانشگاه شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز 25 آذر در مراسم تکریم و معارفه‌ی مراسم جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: باید ایرانی بودن و ایرانی ماندن را تمرین کنیم.
 
اگرچه تصمیم ادغام دو دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران یک تصمیم عجولانه بود، ولی باید قبول کنیم که این اتفاقات تبدیل به خاطره می‌شود. اگرچه تلخی آن در کام شما و تار پود" آموزش" کشور خواهد ماند، اما طوری باید رخ نماید که در طول تاریخ تکرار نشود.

 وی با بیان این‌که امروز نوبت ساخت دانشگاه علوم پزشکی ایران است افزود: اگر جو رقابتی بین دانشگاه و مراکز علمی حاکم باشد، می‌تواند در نظام آموزش کشور نقش آفرین باشد و باعث پیشرفت آموزش و دانشگاه شود. ما در وزارت بهداشت تلاش کردیم این بستر را فراهم کنیم، که البته بخشی از راه را آمده‌ایم و بخش دیگر راه را باید شما طی کنید.

هاشمی با اشاره به این‌که وزارت بهداشت حمایت همه جانبه برای تلاش دوباره ساختن این دانشگاه را انجام می‌دهد عنوان کرد: میر اسماعیلی فردی است که از دل این دانشگاه و از بین خود شما بیرون آمده و به همکاری شما امیدوار است و چشم‌های شما نیز به دنبال تلاش ها و فعالیت‌های اوست .

 وی ادامه داد: من یقین دارم با مدیریت صحیح اوضاع گذشته از بین خواهد رفت، البته ما در "وزارت بهداشت" گرفتار کارهای متنوعی هستیم و ماموریت اصلی ما در نظام سلامت این است که بهداشت و درمان کشور را از ریل فرسوده به مسیری جدید هدایت کنیم، که سود آن حاصل مردم شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، معارفه ، علوم ، پزشکی ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.