سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان از آیت‌الله هاشمی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در آستانه سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به این استان با صدور بیانیه‌ای از ایشان دعوت کرد تا در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان حضور یابند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان با صدور بیانیه‌ای از آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حضور در این دانشگاه دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

رواق منظر چشم من اشیانه توست/کرم نما و فرودآ که خانه‌ خانه توست

از هنگامه‌ای که دانشجویان فهیم و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با محوریت انجمن اسلامی هرساله با آرمان‌های رهبری و ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام بیعت و تجدید میثاق می‌کردند و حرکت در مسیر انقلاب و اعتدال را سرلوحه حضور در تمامی زمینه‌ها می‌دانند و بستن عهد با یار دیرینه امام و یاور همیشگی مقام معظم رهبری و شناسنامه انقلاب را جز حرکت بر مدار عقلانیت و اخلاق ندانسته و به همین جهت باری دیگر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان بعنوان پایگاه مصلحان و اعتدالگرایان در پی تجدید میثاق با این مرد بزرگ انقلاب است.

 اما این بار تجدید میثاقی از جنس حضور و حضوری از جنس شور و شعور با حال و هوای دانشجویی و دانشگاهی و به نمایندگی از تمامی دانشگاهیان کرمانی اعلام دعوت و حمایت می‌نماییم از حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع دانشجویان تا این موج استقبال و این شور سراسر شعور را که مدتی است دانشگاه را آماده حضورخود کرده است را به سمت برگزاری برنامه ای در شان تجدید پیمان با سردار سازندگی ایران اسلامی نماید.

یقین داریم اقتدارگرایان تنگ نظر نه تنها با این هجمه‌های خبری و جو سازی‌ها بلکه باهیچ ابزار افراطی نمی‌توانند امید زنده شده در دلهای مردم را به نا امیدی تبدیل کنند، چرا که پیام معنادار انتخابات 24 خرداد حرکت در مسیر اعتدال، عقلانیت و انسانیت را به همراه داشت و از دانشگاه نیز جز این نمی‌توان انتظار داشت.

 امید داریم حضور پرشور در این تجدید پیمان با استوانه انقلاب نه تنها به تداوم حرکت صحیح دانشگاه در راستای آرمانهای انقلاب می‌انجامد بلکه باعث تعدیل رفتارهای افراطیون و بازگشت به مسیر امام، رهبری و مردم می‌شود.

و من الله التوفیق

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
از صمیم قلب از ایت الله رفسنجانی برای زحمات چندین ساله شون برای انقلاب متشکریم