سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مدیرکل دامپزشکی قم:

افزایش ۴۵ درصدی حقوق پرسنل در هیئت دولت مطرح شده است

مدیرکل دامپزشکی قم گفت: با توجه به اینکه برخی پرسنل با دارا بودن مدرک PHD حقوقی زیر یک میلیون تومان دریافت می‌کنند، بر همین اساس افزایش ۴۵ درصدی حقوق پرسنل در هیئت دولت مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی رفیعی در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت مناسب دام در استان قم اظهار کرد: طرح ردیابی مرغ و تخم‌مرغ به زودی در قم اجرایی می‌شود و در حال حاضر کدگزاری آزمایشی این محصولات در برخی واحدهای تولیدی در حال اجراست.

مدیرکل دامپزشکی استان قم با اشاره به اینکه طرح ردیابی مرغ و تخم مرغ تا اواخر امسال نهایی می شود افزود: در این طرح با ارسال پیامکی توسط مصرف‌کنندگان و ارسال کد رهگیری، نام تولیدکننده، زمان کشتار و تولید مرغ و تخم مرغ و ماشین حمل‌کننده آن برایشان فرستاده می‌شود.

رفیعی تصریح کرد: شرایط کار در ادارات دامپزشکی بسیار حساس است و مخاطراتی به همراه دارد با این حال برخی حقوق و مزایای ویژه آنها حذف شده است به طوری که برخی پرسنل با دارا بودن مدرک PHD حقوقی زیر یک میلیون تومان دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه افزایش 45 درصدی حقوق پرسنل در هیئت دولت مطرح شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه‌ای قانونی نیروهای شرکتی در مناطق محروم به پرسنل قراردادی و پیمانی تبدیل می‌شوند ولی در قم منطقه محروم نداریم و به همین دلیل با مشکل مواجه هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان قم عنوان کرد: چنانچه دولت بتواند برخی مناطق مانند جعفریه و دستجرد را جزو مناطق محروم قرار دهند این مشکل رفع می شود./س

برچسب ها: قم ، افزایش ، حقوق ، پرسنل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.