سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه هیئت رییسه کمیته فوتسال مطرح شد؛

افتخاری: تاریخ لیگ سال آتی مشخص شد/تیم‌ها تا 8 دی برای نقل و انتقالات فرصت دارند

سرپرست کمیته فوتسال گفت: با موافقت و مشورت اعضای هیئت رییسه فوتسال تاریخ برگزاری بازی های معوقه و لیگ برتر سال آتی مشخص شد.

سید رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هیئت رییسه کمیته فوتسال که امروز در فدراسیون فوتبال و در ساعت 11 آغاز شد با موافقت اعضای کمیته تصمیم گرفتیم تا بیستم ماه رمضان امسال، فصل جدید لیگ برتر فوتسال آغاز شود.

وی تصریح کرد: به دلیل آنکه امسال مسابقات جام حذفی را در دستور کار قرار داده‌ایم قصد داریم لیگ را زودتر برگزار کنیم که تیم‌ها با توجه به زمان، برنامه‌ریزی مناسبی داشته و خود را برای شروع  لیگ و برگزاری بازی‌های جام حذفی آماده کنند.

وی افزود: همه اعضای هیئت رییسه موافقت خود را برای اینکه بازی‌های معوقه نیم‌فصل اول پیش از شروع نیم‌فصل دوم برگزار شود اعلام نمودند و با این برنامه‌ریزی تا چند روز آینده تاریخ دقیق مسابقات در نیم‌فصل دوم نیز مشخص خواهد شد.

رییس کمیته فوتسال ادامه داد: طبق مصوبات اعلام شده بازی معوقه حفاری اهواز با تیم ماهشهر در تاریخ 4 دی‌ماه، رقابت‌ تیم های شهرداری تبریز و حفاری خوزستان و همچنین دبیری با تأسیسات دریایی هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود به انضمام اینکه با موافقت تیم‌های هلال احمر و فرش‌آرا  دیدار معوقه این دو تیم  28 آذرماه برگزار می‌شود به همین ترتیب نیم‌فصل دوم با تأخیر و از 13 دی‌ماه آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: تیم‌های لیگ برتری تا هشتم دی‌ماه  مهلت دارند تا نقل و انتقالات خود را انجام دهند.

وی یادآور شد: تیم‌هایی که دیدارهای معوقه دارند نمی‌توانند از بازیکنان تازه به خدمت گرفته خود استفاده کنند چرا که کارت بازی آنها صادر می‌شود و تیم‌ها بایستی با ترکیب نیم‌فصل اول خود به زمین بروند.

افتخاری در خصوص جلب رضایت باشگاه حفاری برای رویارویی با باشگاه ماهشهری گفت: توضیحات حاجتی برای عدم برگزاری رقابت با تیم ماهشهری صحیح بود اما به دلیل اینکه کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال فرصتی یک هفته‌ای به تیم فوتسال گاز خوزستان برای خروج از لیگ داده بود این بازی در موعد مقرر برگزار می‌گردد، این مهم نیز با همکاری و مساعدت حاجتی مرتفع گردید.

رییس کمیته فوتسال در پایان خاطرنشان کرد: جلسه بعدی هیئت رییسه 11 دی‌ماه با حضور کفاشیان،در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.