سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث خانه قرآن و عترت در محلات جنوب غرب پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از احداث خانه قرآن و عترت درمحلات این منطقه خبر داد.

نامداری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث خانه قران و عترت درمحلات منطقه 18 در دستور کار معاونت و فرهنگی شهرداری این منطقه است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور گسترش آموزه های قرآن کریم، ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با مسائل مذهبی در دست اجرا است.  
 
نامداری با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه، اداره اجتماعی و فرهنگی 7 گانه منطقه، مدیران سراهای محلات منطقه شورایاری محلات منطقه 18 همکاری و مشارکت دارند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث خانه قرآن و عترت با مشارکت و همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه یک در محله بهداشت با ارائه تسهیلات رایگان ویژه شهروندان پیرامون فراگیری علوم و قصص قرآنی از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
نامداری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 افزود: برگزاری مسابقات تنیس روی میز، ویژه کارکنان شهرداری نواحی 7 گانه منطقه 18، رقابتهای تکواندو ویژه رده سنی نونهالان در سرای محله فردوس،‌نشست هم اندیشی شهرداران نواحی 7 گانه با مدیران محلات منطقه، بازدید شهرداران مدارس از دوائر مختلف شهرداری منطقه از اقدامات دیگر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 است.  
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.