سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات امروز "بورس"؛

ثبت پنجاهمین رکورد شاخص "بورس" در سال جاری

شاخص کل بورس با رشد يک هزارو 88 واحد به از عدد 88 هزار واحد عبور کرد و پنجاهمین رکورد شاخص در سال جاری ثبت شد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز 25 آذرماه 92، ورود حجم عظیمی از نقدینگی مانع از به تعادل رسیدن قیمتها شده است. در این میان، نمادهای مطرح در بازار فولاد،فملي،وغدير و کچاد بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بازار داشته و بسياری از نمادهای پتروشیمی، بانک و مخابرات نیز مثبت بوده اند. 

هیجان خرید و حباب بازار روز به روز بیشتر میشود و این امر نگرانی هاي را در پي دارد  تصميماتي بر اين نوع رکورد زني و کنترل بيشتر بازار بايد صورت گيرد.برتري  تقاضا در بازار به حدی است که در یک ساعت اول معاملات شاهد رشد بیش از 1100 واحدی شاخص بوديم.

شاخص کل بورس از عدد 88 هزار واحد عبور کرد و بازدهی 132 درصدی را نصیب سهام داران کرد و به این ترتیب پنجاهمین رکورد شاخص در سال جاری ثبت شد.

شاخص بورس ابتدای امسال را از عدد 38 هزار و 40 واحد آغاز کرد و امروز با رسیدن به ارقام بالای 88 هزار واحد، بازدهی بازار سهام را از ابتدای سال به بیش از 132 درصد رساند.
 
شاخص کل با رشد يک هزارو88 واحدي به عدد 88 هزارو 112 واحد،شاخص صنعت با رشد 853 واحدي به عدد 74 هزارو 552 واحد،شاخص بازار اول با رشد يک هزارو 79 واحدي به عدد 66 هزارو700 واحد و شاخص بازار دوم با رشد 637 واحدي به عدد 162 هزارو 785 واحد رسيد.

شايان ذکر است از نمادهاي پر بيننده مي توان به نماد هاي تاپيکو،وبملت،وبصادر و پارسان اشاره کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.