سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه ریزی استانداری تهران

ذخیره سازی میوه و مرکبات شب عید از تولید داخل

معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: سالانه 30 نمایشگاه عرضه محصولات پر مصرف با هماهنگی وزارت صنعت معدن تجارت دایر می شود که هم اکنون در پی تاسیس نمایشگاه برای شب عید هستیم.

 نعمت اله ترکی، معاون برنامه و بودجه استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره کم و کیف برگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات پر مصرف در استان تهران گفت: فعالیت بخش تنظیم بازار در بخش تامین، توزیع و ذخیره سازی است که در  مناسبت های گوناگون وقتی تقاضا بیشتر می شود در نتیجه این افزایش تقاضا  موجب رکورد و یا به هر صورت کسری در کمبود عرضه می شود.
 
به گفته ترکی این افزایش تقاضا موجب رکورد و یا کسری در کمبود عرضه میشود .

وی افزود:براین اساس در مناسبت های گوناگون که تقاضای مردم برای بازار بیشتر باشد نمایشگاه هایی در استان تهران تا پایا سال دایر است.
 
 ترکی خاطر نشان کرد: حوزه اتحادیه استان تهران و وزارت صنعت معدن و تجارت هم همچون  سال گذشته در پی ایجاد نمایشگاه های  محصولات پر مصرف در مناسبت های خاص هستند که تا پایان سال 30 نمایشگاه در استان تهران برگزار می شود.
 
 به گفته  معاون بودجه استان تهران برای مثال در بخش میوه و مرکبات ذخیره سازی مناسب از تولید داخلی است که هم اکنون در حال خرید و ذخیره سازی هستند.
 
ترکی خاطر نشان کرد: تا پایان سال این ذخیره سازی ادامه پیدا کند و تا پایان سال نمایشگاه های متعددی پیش بینی شده است که امیدواریم بازار  همانند نیاز مشتریان باشد.
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: ذخیره ، میوه ، مرکبات ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.