سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 35 درصدی پروانه‌های تجمیعی در طول اجراي طرح تفصیلی جدید شهر تهران

مدیرکل تدوین، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از افزایش تعداد پروانه‌هاي تجميعي در شش ماهه اول سال 92 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سید مجتبی طبقی،بااشاره به افزایش تعداد پروانه هاي تجميعي در شش ماهه اول سال 92 گفت: جمع کل تعداد پروانه هاي تجميعي در شش ماهه اول  سال گذشته بیش از2200 مورد بوده که امسال به بیش از 3000 پروانه رسیده و رشدی 35 درصدی را نشان می دهد.
 
وی افزود:  همچنین جمع کل تعداد قطعات تجميعي در شش ماهه اول سال گذشته 5130 قطعه بوده که در سال جاری این رقم به 7408 قطعه رسیده که افزایشی 44 درصدی را رقم زده است .
 
مدیرکل تدوین، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران در ادامه به حجم پروانه های تجمیعی از کل پروانه های صادره اشاره کرده اظهارداشت : از سوی دیگر درصد پروانه های تجميعي در شش ماهه اول سال گذشته ،  15.35% بوده که این رقم در سال جاری به 22.96% رسیده ، افزایشی 50 درصدی را داشته است.
 
سید مجتبی طبقی در پايان خاطرنشان كرد:این ارقام؛ حکایت از درک اهمیت و لزوم تجمیع از سوی شهروندان داشته و می تواند نقطه آغازی در فرهنگ سازی برای افزایش تجمیع املاک ریزدانه در پایتخت باشد.  
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.