سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

عملیات خاکبرداری کارخانه 500 هزار تنی فولاد دزفول در حال اتمام است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات خاکبرداری کارخانه فولاد دزفول با ظرفیت 500 هزار تن مراحل پایانی را طی می کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ˈعباس پاپی زاده ˈدر دیدار مردمی در مسجد امام سجاد (ع) دزفول افزود:زمین اختصاص یافته به این کارخانه واقع در جاده شوشتر ، مراحل پایانی عملیات خاکبرداری را طی می کند.

وی با بیان اینکه پس از پایان خاکبرداری از زمین مذکور ،کارخانه فولاد باید از خارج خریداری شود افزود:سرمایه گذار نیز باید پول را به حساب بانک مرکزی واریز و تبدیل به دلار کند.

پاپی زاده گفت:با گذشت نزدیک به 15 ماه این موضوع نیز بالاخره حل شد و ارز مورد نظر درحال آزاد شدن است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود:کارخانه فولاد دزفول از کشور ایتالیا خریداری خواهد شد.

وی ضمن گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص راه روستایی و وضعیت بهداشت در بخش های مختلف گفت:بخش مرکزی دزفول با وجود 110 هزار نفر جمعیت وچهار شهر هنوز درمانگاه ندارد و بخش ها و روستاهای زیادی دچار محرومیت اند.

وی در خصوص پالایشگاه شهرستان دزفول نیز گفت:مجوز پالایشگاه دزفول سال گذشته باطل شد ولی در نشستی که اخیرا با وزیر نفت صورت گرفت این موضوع مجددا طرح و در حال پیگیری است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود:برای احداث کارخانه قند در دزفول نیز پنجسال زمان نیاز است که با توجه به این زمان زیاد که موجب متضرر شدن کشاورزان می شود پیگیری با کارخانه شکر اصفهان و خراسان انجام شده تا کشاورزان محصول چغندر خود را به این کارخانه ها بفروشند.

وی افزود:زیر ساخت لازم برای صادرات محصولات کشاورزی در حال پیگیری است و با توجه به حل شدن مشکل گمرک فرودگاه دزفول ،صادرات از طریق این فرودگاه انجام می شود.

پاپی زاده در خصوص استعفای نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: هدف نمایندگان تحقق ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به محرومیت هاست، مردم خوزستان آب خوردن ندارد ، بازسازی شبکه تأمین آب دزفول یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد ولی پروژه بهشت آباد در حال اجراست و آب خوزستان به استان های دیگر منتقل می شود.

وی افزود:نمایندگان خوزستان در اعتراض به کمبود آب آشامیدنی در اکثر شهرها و انتقال آب به سایر استانها استعفا دادند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.