سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد

روند کاهش دما تا اواسط هفته در آذربایجان غربی

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: روند کاهش دما تا اواسط هفته در آذربایجان غربی ادامه دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهدی صابری اظهار داشت: سامانه بارشی که از عصر روز چهارشنبه وارد آذربایجان غربی شده بود شنبه بعد از ظهر از استان خارج شده و افت دما را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: شنبه شب دمای ارومیه به منفی 12 رسید و این روند کاهش دما تا اوسط ادامه خواهد داشت و از اواسط هفته روند کاهش دما متوقف شده ولی افزایش دما نخواهیم داشت.

صابری با اشاره به بارش‌های اخیر که از روز چهارشنبه آغاز شده بود، تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی مربوط به سردشت با 82 میلی‌متر است.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی یادآور شد: میزان بارش‌ها در اشنویه حدود 72 میلی‌متر، مهاباد 43 میلی‌متر، بوکان میلی‌متر 37 و ارومیه 28 میلی‌متر بود.

صابری ادامه داد: شاهد بارش 17 میلی‌متر در چالدران، 16 میلی‌‌‌متری در قره‌ضیاء‌الدین، 45 میلی‌متری در نقده، 25 میلی‌متر در میاندوآب و هشت میلی‌متری در شاهین‌دژ بودیم.

وی متذکر شد: کمترین بارش‌ها در تکاب و پلدشت با هفت میلی‌متر بارندگی بوده و با توجه به اینکه پلدشت شمالی‌ترین نقطه استان بوده احتمال بارش کم وجود داشت ولی تکاب نیز به دلیل شرایط خاص رفتاری همانند شمال استان داشته است.

صابری اعلام کرد: تا جمعه پدیده خاصی را در آذربایجان غربی شاهد نبوده و پدیده خاصی در نقشه‌ها دیده نمی‌شود و فقط  پنج‌شنبه در جنوب استان موج‌‌‌های پراکنده وجود خواهد داشت که احتمالا شاهد بارش‌های پراکنده در جنوب استان خواهیم بود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، کاهش ، دما ، بارشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.