سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سایت اطلاع رسانی اداره كل حفاظت محیط زیست استان تهران:

(سامات) پاسخگوی مشكلات محيط زيستي تهراني ها

مديركل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: این سایت با توجه به نیازمندی‌های مخاطبین و مراجعین دستگاه تنظیم شده و دارای بخشهای مختلف و متنوعی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران محمد هادی حیدرزاده با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گفت: سایت اطلاع رسانی اداره كل حفاظت محیط زیست استان تهران با هدف انتشار بموقع اخبار و وقایع زیست محیطی استان و نیز تامین نیازمندی مراجعین دستگاه و دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز طراحی شده است.

وي افزود: در بهره‌گیری از این سایت تلاش شده است تا از نظرات شهروندان نسبت به مسائل مختلف حوزه محیط زیست از طریق مشارکت در نظرسنجی‌های هفتگی و ماهانه استفاده شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار امیدواری کرد كه با بهره‌گيري از این سایت تعامل مناسب و دوسویه با مخاطبین صورت گيرد.

شايان ذكراست: پاسخگویی به سئوالات از طریق پست الکترونیک، اطلاع رسانی اخبار اداره کل، معرفی تشکیلات و ساختار دستگاه، دسترسی به نقشه مناطق تحت مدیریت اداره کل، گزارشات روزانه وضعیت  آلودگی هوای شهر تهران ، مجموعه قوانین و مقررات دستگاه و وضعیت آب و هوای شهر تهران ازجمله امكاناتي است كه در سايت   WWW.TEHRAN-DOE.IR براي شهروندان قابل دسترسي است.
 
 همچنین در چارچوب سیاست دولت الکترونیک نیز خدماتی نظیر ثبت‌نام همیار محیط زیست، درخواست آموزش مدارس، ثبت‌نام طرح‌های پژوهشی، درخواست آزمایشگاه‌های معتمد و پرسشنامه‌های خوداظهاری  ارائه شده است.
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.