سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم:

میزان اعتبار پیشنهادی "بودجه وام شهریه" به ۱۰۰میلیارد تومان رسید

با توجه به میزان اعتبارات در خواستی برای وام شهریه دانشجویان در سال ۹۳ مبلغ پیشنهادی ۱۰۰میلیارد تومان است در حالی که در سال گذشته ۱۳۸میلیارد تومان بوده است.

گودرزی معاون صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تعیین میزان "وام شهریه" در سال تحصیلی آینده منتظر تصویب اعتبار "بودجه" در مجلس هستیم، چنانچه برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری مثل شرایط وام شهریه در نیمسال گذشته است و تغییری حاصل نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به تعیین میزان "بودجه" سال ۹۳ در مجلس آیا با بودجه پیشنهادی شما موافقت شده و اصلا میزان بودجه در سال ۹۳ در خصوص وام شهریه چقدر است، تصریح کرد: میزان اعتبارات در لایحه "دولت" نسبت به سال ۹۲ کاهش یافته چنانچه مبلغ وام شهریه ۱۳۸میلیارد تومان در سال گذشته بوده که متاسفانه امسال به رقم ۱۰۰میلیارد تومان رسیده است، بنابراین با کاهش میزان بودجه در سال ۹۳ روبرو هستیم.

گودرزی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه با توجه به کاهش اعتبارات و البته افزایش میزان وامهای درخواستی از سوی دانشجویان اظهار داشت: در سال تحصیلی آینده ۹۳-۹۴ براساس اعتبار مصوب مجلس تصمیم گیری جدی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.