سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

محمد باقر نوبخت به کرمانشاه سفر می‌کند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور سه‌شنبه آینده به کرمانشاه سفر می‌کند گفت: تعادل منطقه‌ای در بودجه ایجاد نشده و طرحی در مجلس برای برقراری تعادل ارائه داده‌ایم

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عبدالرضا مصری  گفت‌: به نظر ما در بودجه تعادل منطقه‌ای ایجاد نشده و طرحی در مجلس برای برقراری تعادل منطقه‌ای و تفویض اختیار به استان‌ها ارائه داده‌ایم.

مصری با تاکید بر اینکه در این طرح از 37 هزار و 800میلیارد تومان، 6 هزار و 800 میلیارد تومان متمرکز و بقیه به نسبت هر استان اختصاص می‌یابد، ادامه داد: یک‌هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی هر استانی در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه آینده محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به کرمانشاه سفر می‌کند، گفت: در این سفر موضوعات مربوط به بودجه استان با حضور استاندار و مسئولان استان کرمانشاه مطرح می‌شود.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، سازمان مدیریت رقم بسیار کمی برای مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در نظر گرفته که موجب گلایه‌مندی مردم این استان ولایت‌مدار شده است.

مصری با اشاره به اینکه به‌دنبال ایجاد تعادل منطقه‌ای در بودجه هستیم، تصریح کرد: جلسه‌ای با مسئولان مربوطه در خصوص اصلاح رقم مربوط به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه برگزار می‌کنیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: منتظر هستیم دولت لیست 247 طرحی که در اولویت قرار دارند را ارائه کند تا موقعیت استان کرمانشاه را براساس این لیست بررسی کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس متذکر شد: برای دفاع از حق و حقوق مردم استان کرمانشاه هر کاری لازم باشد در چهارچوب قانون انجام می‌دهیم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، سفر ، نوبخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.