سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بم خبر داد‌

راه‌اندازی مجدد پروازهای بم ـ تهران

فرماندار بم از راه‌اندازی مجدد پرواز‌های فرودگاه بم به مقصد تهران در روزهای شنبه و چهارشنه هر هفته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حسین ‌زین‌الصالحین اظهار داشت: فرودگاه بم از ظرفیت‌های خوب شهرستان است که در مواقع مختلف مثمرثمر واقع شده است.

وی افزود:‌ پروازهای بم ـ تهران قبلا در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شد که‌ به دلیل کاهش آمار مسافران این پروازها به دو مورد و در نهایت به یک پرواز در هفته کاهش یافت.

زین‌الصالحین عنوان کرد: طی ماه گذشته یک مورد پرواز بم ـ تهران نیز تعطیل شد و فرودگاه هیچ‌گونه خدمتی به مردم ارائه نکرد.

وی گفت: به این مسئولان شهرستان به همراه نماینده مردم بم در مجلس موضوع را پیگیری کردند که با توافق انجام شده مجددا پرواز بم - تهران در روزهای شنبه و چهارشنبه راه‌اندازی و مردم می‌توانند از این امکان مناسب استفاده کنند.

فرماندار بم خواستار همکاری و حمایت مردم شرق استان کرمان شد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده می‌طلبد مردم نیز برای عزیمت به تهران و سایر نقاط شمالی و غربی کشور از هواپیما استفاده کنند تا پروازها با حضور مسافر مورد نیاز انجام شود.

وی با اشاره به‌ نقش محوری فرودگاه بم در انتقال مجروحان زلزله پنجم دی ماه این شهرستان ابراز داشت: اگر مجروحان از طریق فرودگاه به نقاط مختلف کشور اعزام نمی‌شدند، آمار کشته‌ها افزایش می‌یافت.

زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: طبق گزار‌ش‌های موجود در روزهای اول زلزله بیش از 4 هزار و 400 پرواز‌ داخلی و خارجی در فرودگاه بم به سایر نقاط کشور و دنیا برای انتقال مجروحان و ارسال کمک‌های امدادی انجام شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: پرواز ، بم ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.