سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار

رئیس شورای اسلامی شهر رودبار گفت: مهم‌ترین برنامه‌ شورای شهر، شهرداری و فرمانداری رودبار، اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار است که شهر در حوزه‌های مختلف توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رضا راوند اظهار داشت: طی دو ماه آینده چند پروژه در شهر رودبار با تلاش و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری رودبار احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سه میدان در ورودی شهر از سمت شهرستان جیرفت، دو میدان خروجی شهر به سمت منطقه زهکلوت و سه میدان به سمت گلزار شهدای شهر به زودی افتتاح می‌شوند، افزود: احداث فضای سبز برای میراث فرهنگی نیز تا اوایل دی ماه سال جاری آغاز می‌شود.

راوند با اشاره به احداث میدان و بلوار کشاورز به طور همزمان در شهر که کار جدول‌کشی آن در حال انجام است، تصریح کرد: در مرکز شهر رودبار زمینی برای احداث بازارچه میوه و لبنیات توسط شهرداری خریداری شده است که برای میوه‌فروشی، ماهی‌فروشی و سبزی‌فروشی غرفه‌‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای جلوگیری از سد معبر دست‌فروشان و رفاه حال مردم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بازارچه سرپوشیده شهر نیز طرح آن توسط حوزه مدیریت شهری گرفته شده است و بودجه آن توسط شهرداری تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رودبار گفت: مهم‌ترین برنامه‌ای که در دستور کار اعضای شورای شهر، شهرداری و فرمانداری رودبار است، اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار است که شهر از وضعیت موجود در حوزه‌های مختلف به چند برابر توسعه پیدا می‌کند.

راوند ادامه داد: آنچه که شهر رودبار در حال حاضر به آن نیاز دارد بحث زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که باید دیده شود و هر پروژه‌ای که در حال انجام است، تأثیر فرهنگی آن هم دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث گلخانه شهرداری از برنامه‌های کوتاه مدت شورای شهر و شهرداری رودبار است، اظهار داشت: کشت گل در این گلخانه تا دو هفته دیگر آغاز و نیاز گل فصلی و تزئینی شهر تأمین می‌شود و می‌تواند، شهرستان‌های همجوار را نیز زیر پوشش قرار دهد.

راوند با بیان اینکه رفع مشکلات عمومی شهروندان در زمینه‌های مختلف آب، برق، مخابرات و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر رودبار است، عنوان کرد: از جمله این موارد پیگیری آب آشامیدنی شهرک ریگ‌آباد است که حداکثر تا سه هفته آینده اجرایی می‌شود.

وی افزود: برای آماده کردن و زیرسازی تمام معابر، کوچه و خیابان‌های شهر رودبار قراردادی بین شهرداری رودبار و قرارگاه خاتم‌انبیاء سپاه ناحیه مقاومت رودبار منعقد شده است و طی یک هفته دیگر کار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، رودبار ، شهرداری ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.