سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاووق:حزب الله اجازه نمی دهد تکفیری ها به اهداف خود دست پیدا کنند

شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد، جنگ در سوریه علیه تکفیری ها است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از المنار:شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به بحران موجود در این کشور گفت:از همه کسانی که منتظر سرنگون شدن نظام سوریه هستند می خواهم تا از آنچه که در حال رخ دادن است، عبرت بگیرند، و تشکیل دولت را با تاخیر نیندازند، زیرا هزار روز از مقاومت سوریه در مقابل دشمنان می گذرد و این کشور همچنان پابرجاست.

شیخ قاووق در ادامه گفت:ارتش آزاد در سوریه به "اسم بدون مسمی" بدل شده است و  گفته حزب الله درباره اینکه جنگ در سوریه  علیه تکفیری ها است، ثابت شده است و هم اکنون همه به این مسئله اعتراف می کنند.

وی گفت:آمریکا مدعی شد، به مخالفان کمک های "غیر مرگبار" می کند، اما با تسلط تکفیری ها به مرزهای سوریه ولبنان و تسلط بر کمک های انسانی این کشور رسوا شد، و همگان فهمیدند که این کمک ها "موشک های مرگبار" بود.

معاون  رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت:آنچه که اسرائیل در طی 33 روز جنگ در "تموز 2006" نتوانست انجام دهد، مزدوران او هم نمی توانند انجام دهند و لبنان با وجود حزب الله جای مناسبی برای تکفیری ها نیست که به دنبال کسب اهداف خود باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاووق ، حزب ، الله ، سوریه ، لبنان ، تکفیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.