سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان رضوی/

دمای هوای مشهد با 15 درجه کاهش به زیر صفر می‌رسد

با توجه به پیش‌بینی اداره هوا‌شناسی خراسان رضوی از عصر امروز دمای هوا به طور میانگین حدود 15 درجه سانتیگراد کاهش یافته و به زیر صفر نیز می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، با توجه به پیش‌بینی‌های اداره هوا‌شناسی خراسان رضوی مبنی بر نفوذ و گسترش جریانات سرد اروپایی بر روی استان و متعاقب آن کاهش قابل ملاحظه دما، پیش‌بینی می‌شود دمای هوا به طور میانگین حدود 15 درجه سانتیگراد کاهش یافته و به زیر صفر نیز برسد.

بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان دهنده نفوذ و گسترش سامانه ناپایدار جوی فعال در نواحی غربی کشور به سمت شمال شرق از جمله استان خراسان رضوی است.

محاسبات نشان می‌دهد این سامانه از عصر امروز بتدریج فعالیت بارشی خود را به شکل باران و در ادامه برف در غالب نقاط استان آغاز خواهد کرد.

این سیستم با جریانات سرد اروپایی همراه است که باعث کاهش قابل ملاحظه دما، وزش باد نسبتاً شدید و سرد، کولاک برف و کاهش دید خواهد شد.

لذا مشترکین آب شرب روستایی برای جلوگیری از یخ زدگی کنتورهای آب شرب و لوله‌های آب و بروز خسارت احتمالی توجه لازم را نسبت به پوشش مناسب کنتورها و لوله‌های آب شرب که در فضای باز قرار دارند، داشته باشند.

همچنین روستائیان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و حادثه در تأسیسات آب شرب روستایی مراتب را به آبدار روستا و یا امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها در سراسر استان اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات و قطعی احتمالی آب شرب در اسرع وقت صورت گیرد.

سامانه پیام کوتاه با شماره 30001832 آماده دریافت پیشنهاد و انتقادات مردم استان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، کاهش ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.