سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور تحول بنيادين وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

طي حكمي از سوي دكتر فاني وزير آموزش و پرورش، بهرام كريمي به عنوان مشاور در طرح استقرار تحول بنيادين وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش، در اين حكم آمده است: نظر به سوابق موثر، توام با تعهد و مسئوليت پذيري حضرتعالي، به موجب اين ابلاغ به سمت «مشاور اينجانب در طرح استقرار تحول بنيادين» منصوب مي شويد .  
سند تحول بنيادين به عنوان سندي فرا دستي كه چشم اندازهاي روشني را براي سرانجام نظام آموزش و پرورش ترسيم كرده، شايسته ي نقشه ي راه و برنامه اي عملياتي است تا بتوان فعاليت هاي آن را بصورتي منسجم، يكپارچه و علمي از مرحله ي طراحي به مرحله ي اجرا هدايت كرد.
رجاء واثق دارد طراحي و بكارگيري اين مهم، بستر مناسبي را براي اجراي مطلوب و در خور شان تحول بنيادين در نظام آموزش و پرورش فراهم آورد. 

در اجراي اين ابلاغ موارد زير مورد انتظار است :
- مديريت و نظارت بر فرآيند طراحي و بكارگيري مراحل عملياتي كردن سند تحول با همكاري و هماهنگي معاونت ها  و سازمان هاي ذي ربط. 

- تهيه عناوين برنامه هاي مورد نياز به تفكيك زير نظام هاي سند تحول مبتني بر شبكه كنترل پروژه از قبيل: زمان بندي، مراجع اصلي و همكاري در هر برنامه، منابع مورد نياز. 

- پيش بيني ساز و كارهاي مناسب براي بررسي و تاييد برنامه ها و فعاليت هاي مورد نظر. 

توفيق جناب عالي رادر تحقق انتظارات نظام اسلامي، منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و فرهيختگان تعليم و تربيت از خداوند متعال مسئلت دارد .

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مشاور ، تحول ، بنیادین ، وزارت ، منصوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.