سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

نشست مشترک استاندار جدید و مجمع نمایندگان استان کرمان

در نشست مشترک استاندار کرمان ومجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسائل مهم و راهکارهای توسعه استان بررسی شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام استانداری کرمان ،علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در این جلسه تامین منابع مالی طرح ها و پروژه های استان را از ضرورت ها برشمرد و گفت: در اولین گام نسبت به تشکیل این کارگروه اقدام کرده ایم و به زودی با ساز و کارهای صورت گرفته پیگیری خواهد شد.

وی گفت: در این کارگروه که با حضور اتاق بازرگانی کرمان، بانک ها و صاحبان طرح ها و صاحبان سرمایه تشکیل خواهدشد علاوه بر فراهم شدن زمینه بیشتر حضور بخش خصوصی طرح های در حال اجرا سرعت خواهند گرفت.

استاندار انسجام مدیریتی را لازمه توسعه استان برشمرد و گفت :برای انتخاب مدیران با بزرگان استان مشورت خواهم کرد اما چون استاندار پاسخگو ست انتخاب مدیران با مؤلفه ها و معیارهای استاندار انتخاب می شود.

در این جلسه محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گفت:نمایندگان استان با احترام به اقتدار استاندار بر همکاری و تعامل تأکید دارند.

وی گفت:مجمع نمایندگان استان دارای نفوذ در سطح کشور است و می توانند برای توسعه استان و طرح های بزرگ ،استاندار و مجموعه مدیریت استان را یاری کنند.

زاهدی اولویت بخش صنعت را متکی بر معادن در استان عنوان کرد و افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از خام فروشی جلوگیری گردد.

در این نشست که معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل نیزحضور داشتند، مسائل بودجه،برنامه ریزی،عمرانی و اقتصاد استان بررسی شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.