سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: استقلال نیاز به تعامل با تیم‌‌ملی دارد

سرپرست تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: گروه ما گروهی نه سخت و نه آسان است. اما اگر بازیکنان ملی‌پوش ما در اختیار تیم‌ملی باشند کار ما در آسیا خیلی سخت می‌شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ميرشاد ماجدي در خصوص گروه‌بندی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: گروه ما گروهی نه سخت و نه آسان است. اما اگر بازیکنان ملی‌پوش ما در اختیار تیم‌ملی باشند کار ما در آسیا خیلی سخت می‌شود.

وی افزود: من مطمئنم اگر استقلال تمام نفرات خود را در لیگ قهرمانان آسیا دراختیار داشته باشد باز می‌تواند جزو برترین‌‌های آسیا باشد همان‌طور که فصل پیش هم همین‌طور بود ما می‌توانیم راهی که فصل گذشته طی کردیم را در فصل جدید هم سپری کنیم تا این بار به فینال آسیا برسیم.

ماجدی در ادامه گفت: امروز استقلال به تعامل بیشتری با تیم‌‌ملی نیاز دارد.  استقلال یکی دو ملی‌پوش که ندارد، ما 5 بازیکن در تیم‌‌ملی داریم و اگر قرار باشد این نفرات را در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار نداشته باشیم در بازی‌های آسیایی شرکت نکنیم بهتر است. 

سرپرست استقلال در ادامه گفت: هوادار استقلال در همه حالت از تیم خود پیروزی می‌خواهد و ما هم نیازمند این هستیم که در لیگ قهرمانان آسیا نفرات خود را در اختیار داشته باشیم به همین دلیل من امیدوارم بهترین تعامل بین استقلال و تیم‌‌ملی صورت بگیرد تا این اتفاق هم به نفع استقلال باشد تا هم تیم‌‌ملی و هیچ‌یک از دو طرف متضرر نشوند. 

وی در خصوص غیبت ساموئل در تمرینات استقلال گفت: در ارتباط با این قضیه من اطلاعی ندارم چرا که تازه به تهران آمده‌ام باید با آقای قلعه‌نویی صحبت کنم تا ببینیم موضوع چیست و بعد در این زمینه حرف بزنم. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: استقلال ، ماجدی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.