سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ کمبود امکانات، ماشین آلات و بارش برف سنگین:

مسئولین شهرستان را با مشکل مواجه کرده است

فرماندار شهرستان اهر اعلام کرد: کمبود امکانات، ماشین آلات و بارش برف سنگین مسئولین شهرستان و ادارات دست اندرکار را با مشکل جدی مواجه کرده است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،رضا صدیقی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: متأسفانه هم اکنون بیش از 60 درصد راه های روستایی شهرستان اهر بسته بوده و امکانات و ماشین آلات موجود شهرستان جوابگوی خیل راه های مسدود شده روستایی نمی باشد.

وی، گفت: دراین راستا ار اولین ساعات بارش شدید برف و نزول رحمت الهی با تشکیل ستاد مدیریت بحران و با حضور ادارات عضو و مسئولین دست اندرکار تمامی امکانات موجود شهرستان را بسیج کرده ایم ولی شدت بارش و تداوم آن باعث بروز مشکلات جدی برای شهروندان و روستائیان منطقه شده است.

رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان اهر افزود: دراین راستا از شورای مدیریت بحران و ادارات دست اندرکار تقاضای اعزام ماشین آلات کرده ایم و دراین راستا با درخواست از بخش خصوصی و شرکت ها نیز تلاش داریم هرچه زودتر بتوانیم معابر عمومی شهر و راههای روستایی را بازگشایی کنیم.

وی، گفت: با وجود اینکه در سطح شهر از اولین ساعات بارش برف نیروهای زحمتکش شهرداری فعالیت خود را در جهت رفاه مردم و بازگشایی معابر عمومی آغاز کرده اند متأسفانه امکانات فعلی شهرداری پاسخگوی شهرستان نبوده و تلاش داریم با همکاری بین بخشی و بهره گیری از امکانات سایر ادارات در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی معابر عمومی اقدام لازم بعمل آید/س

 

برچسب ها: کمبود ، امکانات ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.