سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها:

پیشرفت 88 درصدی آزادراه کنارگذر غرب اصفهان

معاون ساخت وتوسعه آزادراه ها در بازدید از آزادراه کنارگذر غرب اصفهان گفت: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه در ابتدای سال 1393 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در حاشیه بازدید از آزادراه کنارگذر غرب اصفهان گفت: با توجه به مهیا بودن تمام زمینه‌ها جهت تکمیل و بهره‌برداری به موقع از آزادراه کنارگذر غربی اصفهان مقرر شد تا پیمانکار پروژه هرچه سریعتر نسبت به فعالسازی تمامی جبهه‌های کاری جهت اتمام به موقع پروژه اقدام کند.
 
 احمدی نوری کنارگذر غربی اصفهان را به عنوان محور مهمی در کاهش بار ترافیکی شبکه شریانی شمال- جنوب کشور دانست و افزود: با افتتاح این آزادراه شاهد کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و تصادفات جاده‌ای شهر اصفهان خواهیم بود لذا اهمیت دارد که تمامی امکانات جهت تسریع در روند اجرایی این پروژه به کار گرفته می‌شود تا این پروژه  هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
 
  وي در ادامه افزود: این پروژه به طول 90 کیلومتر از تقاطع مورچه‌خورت اصفهان آغاز و به بزرگراه ارتباطی فولاد مبارکه و کارخانه سیمان سپاهان ختم می‌شود که در حال حاضر 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید می‌رود 14 کیلومتر انتهایی آن در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در ابتدای سال 93 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.