سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدر نشيني دانش آموزان شهر تهران با 10 طرح در پانزدهمين جشنواره خوارزمي

دانش آموزان شهر تهران با 10 طرح برگزيده در صدر جدول پانزدهمين جشنواره جوان خوارزمي قرار گرفتند .

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مهزاد سادات حيدريان با طرح بررسي زبان و الگوهاي ترجمه در داستان هاي پريان  در رشته زبان و ادبيات فارسي  رتبه اول اين دوره از جشنواره را بدست آورد .
 
عليرضا كيا با طرح مهارت هاي زندگي در الحيات ، فلسفه و امير محمد نصراللهي و احسان اعظمي با طرح نرم افزار ارتباط داده هاي ناهمگون رتبه دوم پانزدهمين جشنواره جوان خوارزمي را كسب كردند .
 
فرهاد كمرئي ، با مجموعه داستان كوتاه ، علي رضا اسكندري و محمد حسين ابراهيمي با طرح نرم افزار آوا سنج ،فربد يادگاريان با طرح تبديل متن به سخن فارسي ، ياسمين نقوي ديوكلايي و هليا فتحي  با طرح تاثير عوامل روحي و جسمي بر انتخاب طعم به عنوان مدلي از تصميم گيري ، عليرضا روشن ضمير و عمران باتمان غليچ با طرح سيستم تاييد هويت مبتني بر تئوري رفتاري ، نگار نجيبي با طرح مجموعه آثار هنري ، و ارشيا غلامپور با طرح يادواره شهدا رتبه هاي سوم اين دوره از جشنواره را بدست آوردند .
 
هفت طرح رتبه سوم كشوري مربوط به رشته زبان و ادبيات فارسي، علوم اجتماعي ، سه  طرح  به رشته هنر و معماري  و دو طرح  متعلق به رشته كامپيوتر مي باشد .
 
لازم به ذكر است؛ 10 طرح برگزيده رتبه هاي 1 تا 3 كشوري حاصل تلاش 14 دانش آموزان مي باشد. در واقع 4 طرح دو نفره و 6 طرح يك نفره بوده است . 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: صدر ، دانش ، شهر ، تهران ، جشنواره ، خوارزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.