سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

صدور1600 پروانه صید ماهی با قلاب در تبريز

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: برابر دستورالعمل پروانه ی انتفاعی شکار و صید از سازمان حفاظت محیط زیست یکهزارو 500 پروانه ی شکار و صید پرندگان و یکهزارو 600 پروانه ی صید ماهی با قلاب در شهرستان تبریز صادر شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، رئیسی در جمع خبرنگاران گفت : تعداد پروانه های صادر شده در خصوص سهره ی طلایی نیز که دارای دستورالعمل ویژه ای است 30 عدد است كه شکار و صید این پرنده فقط بصورت زنده گیری با تور و برای کسانی است که از این راه امرار معاش می کنند، مجاز است.

وی روزهای مجاز زنده گیری این پرنده را دو روز پنج شنبه و جمعه اعلام کرد و گفت : تعداد مجاز زنده گیری سهره طلايي نیز 10 قطعه در هر سفر است و دارنده ی پروانه موظف است تعداد پرندگان زنده گیری شده در هر مسافرت را در مجموع سفر ، به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام کند.

رئیسی در خصوص صدور پروانه ی عادی صید ماهی باقلاب گفت : شروع فصل صید از اول خرداد تا 15 بهمن است و اعتبار آن از زمان صدور به مدت یک ماه و قابل تمدید ميباشد .وی تعداد مجاز صید روزانه را 10 قطعه اعلام و اضافه کرد: صید در رودخانه های حفاظت شده و مكانهايي که از طرف سازمان آب منطقه ای مشخص شده، ممنوع اعلام شده و صيد ماهیان غضروفی ،غیر مجاز است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست روزهای مجاز شکار پرندگان را چهار شنبه و جمعه اعلام کرد .

وی گفت : تعداد مجاز شکار در هر مسافرت چهار قطعه و برای پرندگان وحشی غیر حمایت شده مانند : قمری ، کبوتر کوهی ، فاخته ، کبک ، با قرقره ، شکم سیاه و گنجشگ است/س

برچسب ها: صدور ، صید ، ماهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.