سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

امضای قرارداد صادرات 54 دستگاه از تولیداات گروه تراکتورسازی ایران به سودان

مدير بازاريابي و صادرات گروه صنعتي تراكتورسازي ايران از امضای قرارداد صادرات 54 دستگاه تراكتور از توليدات اين مجموعه به سودان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، خازن در حاشيه بازديد هياتي سوداني از مجموعه صنعتي تراكتورسازي ايران گفت: بر اساس قرارداد امضا شده با این هیات، 54 دستگاه تراكتور 285 از توليدات گروه تراكتورسازي ايران به سودان صادر می شود كه از این تعداد شش دستگاه به صورت CBU و با هدف ارزيابي بازار جنوب سودان دريافت و مابقي تراكتورها نيز در قالب CKD به خارطوم جهت ارائه به كشاورزان ارسال مي شود.

مدير بازاريابي و صادرات گروه صنعتي تراكتورسازي ايران افزود: بنا به توافقات صورت گرفته با اين هيات مقرر شد تا ظرف 3 ماه آينده ارزيابي و ارسال توليدات تراكتورسازي به سودان جنوبي نيز انجام گيرد تا در صورت نياز اين منطقه نسبت به سفارش انواع تراكتورهاي ساخت تراكتورسازي ايران اقدام شود.

وي با اشاره غنای منابع نفتي سودان و نياز به سرمايه گذاري در حوزه كشاورزي به عنوان یکی از اولويتهاي كاري اين منطقه گفت: تراكتورسازي ايران روابط اقتصادي مناسبي با سوان شمالي دارد و با توجه به جدايي سودان جنوبي از سودان شمالي در يك سال گذشته، اين بخش به ادوات كشاورزي از جمله تراكتور براي توسعه نياز دارد.

خازن خاطر نشان شد: تراكتورسازي ايران توانايي تامين نياز كشاورزان سودان در هر دو بخش شمالي و جنوبي را دارد و با توجه به ارزيابي صورت گرفته از بازار سودان شمالي، نياز كشاورزان این منطقه حدود دو هزار دستگاه در سال تخمين زده مي شود.

وي در مورد سهم گروه صنعتي تراكتورسازي ايران در اين بازار نيز گفت: تراكتورسازي ايران سال گذشته 417 دستگاه تراكتور به سودان شمالي صادر كرده كه بيش از يك پنجم نياز كشاورزان اين بازار را شامل مي شود./س

 

برچسب ها: امضا ، قرارداد ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.