سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

پیش‌بینی اعتبار 900 میلیون تومانی برای شهرک‌های صنعتی بابلسر

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:پیش‌بینی می‌کنیم 960 میلیون تومان اعتبار برای شهرک‌های صنعتی بابلسر نیاز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛وفایی‌نژاد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی بابلسر که در شهرک صنعتی احمدکلا برگزار شد، افزود: دو سال گذشته سال‌های سخت و بحرانی اعتبارات استانی بوده و انجام پروژه‌های عمرانی که یکی از ضروریات بحث توسعه استان و دغدغه مسئولان است با موانع و چالش‌هایی مواجه بود.

وی افزود: مشکل اعتباری نباید مانع از این شود که ما برخی از مسائل و مباحث مربوط به تکالیفی که می‌تواند زمینه‌ساز و بسترساز خدمات بیشتر در استان باشد را فراموش کنیم.

وفایی‌نژاد تصریح کرد: در این شرایط سختاختصاص اعتبار برای انجام پروژه‌هایی که بخواهد با مباحث بخشی‌نگری و محدودنگری مانع از انجام پروژه‌ها و کارها شود ظلم در حق شهرستان و توسعه آن است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: باید از همه امکانات استفاده کنیم تا بعضی از تعارض‌ها، مقابله‌ها و تقابل‌هایی که به نحوی با دیدگاه منفعت شخصی صورت می‌گیرد برکنده شود.

وی با بیان اینکه اصل مهم در انجام پروژه‌ها اعتبارات است، افزود: با گذشت 9 ماه از سال از مجموع اعتباراتی که پیش‌بینی شد فقط 130میلیون تومان اعتبار برای 38 شهرک و ناحیه دریافت کردیم.

وفایی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوبی از سوی استاندار و معاون برنامه‌ریزی صورت گرفته است گفت: امیدوارم امسال تا پایان دوره مالی با دریافت اعتبارات تکمیل بخشی از پروژه‌ها انجام شود./س

/انتهای پیام

برچسب ها: اعتبار ، شهرک ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.