سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

جزئیات جلسه جمعیت ایثارگران/ حفظ وحدت و انسجام رمز پیروزی ایران

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر اصل وحدت و انسجام مقابل استکبار جهانی گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای ملت و کشور ایران قابل اعتماد است و باید با حفظ وحدت مقابل دشمن ایستادگی کرد.

"لطف‌الله فروزنده " در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب گذشته جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهمترین بحث انجام شده در جلسه شب گذشته اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران بود.
 
وی با بیان اینکه آمریکا کشور قابل اعتمادی نیست، گفت: عدم پایبندی به توافقنامه ژنو از سوی آمریکا و نقض آن به صورت یکطرفه مسئله‌‌ای است که موجب شده ما نسبت به دشمن با بهانه‌های مختلف بدبین باشیم.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، به نقش دستگاه دیپلماسی در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا اشاره و تصریح کرد: برخورد قاطعانه و قدرتمندانه دستگاه وزارت خارجه باید چهره کذایی آمریکا و در عین حال عهدشکنی آنها را به دنیا نشان دهد.
 
فروزنده بیان داشت: به‌راه انداختن جنگ روانی آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد که ما نباید همچون گذشته به حرکات و اقدامات دشمنان دلخوش باشیم و باید مشکلات کشور را با توجه به ظرفیت‌های مردمی، توانمندی‌ها و امکانات داخلی حل و فصل کنیم.
 
معاون پارلمانی دولت سابق با تاکید بر اصل وحدت و انسجام مقابل استکبار جهانی به عنوان محور اصلی در موفقیت کشور، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای ملت و کشور ایران قابل اعتماد است.
 
وی با بیان اینکه ما سوای از محتوای توافقنامه ژنو به اصل آن پایبند و وفاداریم، خاطرنشان کرد: باید با حفظ وحدت مقابل دشمن ایستادگی کرد و فریادمان را برسر آنها بزنیم.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در چند روز آینده بیانیه‌ای را در خصوص وقایع اخیر و اقدامات کشور آمریکا بعد از توافقنامه ژنو منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.