سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

قلعه‌نویی: با این 3 امتیاز به جدول لیگ برگشتیم/منتظر فرجی هستیم تا مشکلات حل شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با این 3 امتیاز به جدول لیگ برگشتیم. فجر با لایه‌های دفاعی و ضد حمله خطرساز شدند و می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم که در جدول بمانیم.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. اول به خانواده سیدعباسی مخصوصا مادر بزرگوارش تسلیت عرض کنم. امروز در سرعت و مالکیت توپ نسبت به بازی قبل خیلی بهتر بودیم و به بازیکنان به خاطر مشکلات خاصی که داریم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: با این 3 امتیاز به جدول لیگ برگشتیم. فجر با لایه‌های دفاعی و ضد حمله خطرساز شدند و می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم که در جدول بمانیم. عین استقلال نبودیم اما در گردش توپ و مالکیت توپ شبیه استقلال بودیم. فجر هم لایه‌های دفاعی خوبی داشت.

وی در مورد حضور 5 بازیکن روی نیمکت گفت: دو بازیکن سه اخطاره داشتیم. ساموئل دو روز است حق و حقوقش را می‌خواهد و سرتمرین نیامده و باید حق و حقوقش را بدهیم.

وی در مورد مکلات مالی استقلال گفت: فتح الله زاده و هیئت مدیره به امید فرجی هستند. انشالله فرجی شود و ما منتظر فرج هستیم تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: ساموئل به خاطر پولش نیامد. ما بازیکن بازی‌ساز می‌خواهیم.

سرمربی استقلال در مورد حضور در آسیا گفت: هر سال ستادی را تشکیل می‌دادیم. فتح الله زاده انشالله ستاد بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهد تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم. اگر پول باشد خیلی خبرها می‌شود اما مثل اینکه خبری نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: قلعه نویی ، استقلال ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.