سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط پژوهشکده فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي صورت می گیرد:

اجراي پروژه‌هاي ICT در کشور

رئيس پژوهشکده فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي گفت: پروژه‌هاي «بررسی و ارزیابی چالش‌ها و مشکلات نیروی انسانی مرتبط با حوزه ICT استان خراسان شمالی از نظر سواد کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، آموزش و اطلاع‌رسانی الکترونیکی» و «نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ارائه الگوهای سبک زندگی ایرانی-اسلامی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات» توسط اين پژوهشکده به مرحله اجرا می رسد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ، مهندس حبيب‌ا... اصغري، رئيس پژوهشکده فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي با بیان این مطلب افزود: پروژه بررسی و ارزیابی چالش‌ها و مشکلات نیروی انسانی مرتبط با حوزه ICT استان خراسان شمالی از نظر سواد کامپیوتری، شبکه‌های اجتماعی، آموزش و اطلاع‌رسانی الکترونیکی توسط پژوهشگران پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری جهاد واحد خراسان شمالی در حال انجام و مراحل پایانی است.
 
وي در ادامه بیان کرد: پروژه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ارائه الگوهای سبک زندگی ایرانی-اسلامی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات نيز در پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و با همکاری جهاد واحد خراسان شمالی در حال انجام است و مراحل پایانی آن توسط پژوهشگران تدوين مي‌شود.
 
رئيس پژوهشکده فناوري اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهي در پایان اظهار کرد: این دو طرح در راستای تفاهم‌نامه مشترک همکاری و درخواست تأسیس دفتر پژوهشکده در واحد خراسان شمالی و به منظور ارائه به اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خراسان شمالی تعریف و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.