سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

غرب مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود

وزير كشور با بيان اينكه غرب مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود، عنوان كرد: دشمن در مذاكرات سعي دارد پيشرفت ايران را آهسته‌تر كند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛



 مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه و مدیران لشکری و کشوری ظهر شنبه 23آذرماه در سالن شهيد رجايي قزوين برگزار شد.


 

در اين مراسم عبدالرضا رحماني فضلي با بيان اينكه غرب مورد اعتماد نبوده و نخواهد بود، افزود: با تمام فراز و فرودهايي كه دشمنان در 34 سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي براي ملت ايران به وجود آوردند ايران به عنوان قدرت نخست در منطقه محسوب مي شود و قرار گرفتن ايران در يك سوي ميز مذاكرات 5+1 گوياي اين مطلب است.


 

وي ادامه داد: ايران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در همه زمينه ها با سرعت قابل توجهي پيشرفت داشته است و دشمن در مذاكرات سعي دارد پيشرفت ايران را آهسته كند.


 

وزير كشور خاطرنشان كرد: كارآمدي نقطه اي است كه همواره ايران را به چالش كشانده است و در اين فرصت مي توان اين ضعف را به فرصت تبديل كرد و در اين راستا تجهيز منابع مالي يكي از محورهاي اصلي كارآمدي محسوب مي شود.


 

وي اعلام كرد: طبق آمارها ميزان بهره وري در ايران كمتر از نيم درصد است كه با مديريت صحيح، تلاش و همت مسئولين و مردم و بدون اتكا به منابع مالي اين رقم را تا 3 درصد افزايش داد.


 

رحماني فضلي گفت: قزوين در بخش هاي علمي، صنعتي، كشاورزي و موقعيت جغرافيايي از پتانسيل هاي بالايي برخوردار است و مي توان از پتانسيل ها در جهت جذب سرمايه در استان بهره برد و با توجه به شرايط استان قزوین در تقسیمات آینده، نقش پایلوت و معین برای چند استان دیگر را خواهد داشت.


 

وي با بيان اينكه بیش از ۸۵ درصد از درآمدهای فرآورده‌های نفتی صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود، عنوان كرد: كاهش مصرف به عنوان يكي از سياست هاي رشد اقتصادي و مقابله با تهاجم بيگانگان محسوب مي شود و مردم با مديريت صحيح مي توانند ميزان مصرف در كشور را تا 20 درصد كاهش دهند.


 

وزير كشور در ادامه با بيان اينكه عجم جزء مديران ولايي، با اخلاق و منضبط بود، ابراز كرد: جابجايي مديران در حوزه مديريت ارشد امري بديهي است و اين جابجايي ها به معناي ضعف نيست.


 

وي ارتباط، توجه به مردم، عدالت، همكاري و كارآمدي را چند مولفه مهم در مديريت كشور عنوان كرد.


 

رحماني فضلي تصريح كرد: اعتدال از حسن ذاتي برخوردار است و استاندار جديد بايد تلاش كند تا اعتدال را سرلوحه تمامي اقدامات و برنامه هاي خود قرار دهد.


 

وي اضافه كرد: توجه به مردم موضوع بسيار مهمي است كه دولت يازدهم به آن توجه دارد و قوه مجريه در تصميم سازي در حوزه هاي اقتصادي، سياسي و اجتماعي بايد از نظر مردم نيز بهره مند شود.


 

وزير كشور در اين راستا خطاب به استاندار قزوين گفت: استاندار بايد سيستمي را طراحي كند تا اين فرآيند در قزوين نيز اجرايي شود.


 

رحماني فضلي در پايان تاكيد كرد: عدالت يكي از مولفه هاي مهم در اعتقادات توحيدي به شمار مي رود و قانون عدالت محور خواهد بود و استاندار جديد در انتخاب همكاران خود بايد كمال دقت را داشته باشد تا مديران اعتدالگرا و امين را در اداره استان منصوب كند./س


 



برچسب ها: غرب ، مورد ، اعتماد ، نبوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.