سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشی که تنها با حضور 10 تماشاگر اجرا می‌شود

"خاطرات یک گاو جنون زده" در فرهنگ‌سرای نیاوران

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران نمایش «خاطرات یک گاو جنون زده » به نویسندگی «اسماعیل همتی » و کارگردانی « نفیسه لاله» از یکشنبه 24 آذر ماه در دونوبت 17:30 و 18:30 در زیر زمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود. 

این نمایش کاری از گروه نوتئاست که پیش از این در سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره «خاطرات یک گاو جنون زده » را اجرا کرده و نامزد دریافت جوایز کارگردانی و بازیگری از سوی هیئت داوران شد و در نهایت توسط هیئت داوران از این اثر تقدیر کرد. 

الوند شمس موسوی تنها بازیگر این اجرای محیطی ست و این نمایش داستان 10 مجموعه تابلو کلاژ با نوای هارمونیکا که بازبان گاو بیان می شود را روایت می‌کند. 

«خاطرات یک گاو جنون زده » در هر اجرا تنها می تواند میزبان 10 تماشاگر باشد و این نمایش در زیر زمین فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود و بازیگر و تماشاگر از آغاز نمایش همگام با هم حرکت می کنند و عهده دار 10 چیدمان و فضا سازی نمایش خواهند بود . شقایق کامیار و احمد ذولفقاریان عکس و چیدمان این اثر را بر عهده دارند. 

همچنین موسیقی این نمایش توسط گروه «آکولاد » به سرپرستی دانیال ایزدی هر شب به صورت زنده اجرا خواهد شد . 

گفتنی است؛ اجرای محیطی «خاطرات یک گاو جنون زده »  از 24 آذر ماه تا 4 بهمن به مدت 31 روز هر روز دو نوبت در سانس های 30/17 و 30/18 در زیر زمین فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد . 

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.