سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

احتمال جاري شدن سيل و یخبندان در استان چهارمحال و بختياري

اداره کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری درخصوص بارش برف و باران، یخبندان و جاری شدن سیل، و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی در این استان هشدار داد.

به‌گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های هواشناسی؛ اوج فعالیت سامانه بارشی فعال ( از 2 روز گذشته ) در این استان، اواخر امروز و امشب است، از مردم بویژه حاشیه نشینان رودخانه ها خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.

ستار فرهادی، همچنین از فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست؛ تمهیدات لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی بیندیشند.

گفتنی است؛ فعالیت سامانه بارش زا، از 2 روز گذشته در استان چهارمحال و بختیاری، منجر به بارش های خوب پاییزی شده که این بارش ها در اکثر نقاط این استان به صورت باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر، به صورت برف بوده که هم اکنون نیز ادامه دارد.

ضمناً به هموطنانی که قصد مسافرت به استان چهارمحال و بختیاری، بویژه مناطق کوهستانی و برفگیر این استان را دارند، توصیه می شود ضمن رعایت اختیاط در رانندگی، حتماً خودروی خود را به زنجیر چرخ و لوازم ایمنی مجهز کنند.  


انتهاي پيام/ش ک

برچسب ها: سیل ، چهارمحال ، هشدار ، بارش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.