سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از همین حالا به فکر "شب یلدا" باشیم

شب یلدا که همه‌ ما از هفته‌های قبل انتظار آن را می‌کشیم، فرصت مناسبي است تا افراد دور یکدیگر جمع شوند و دید و باز‌‌دیدی مفصل صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ در این شب اعضاي خانواده‌ در خانه‌ی بزرگ‌ترها دور هم جمع می‌شوند و بزرگترین شب سال را جشن می‌گیرند، اما اگر می‌خواهید در این شب کمی متفاوت‌تر به نظر برسید، این نکات را رعایت کنید:

ظاهر فرد و طرز لباس پوشیدن او می‌تواند جلوه‌ای از شخصیت وي باشد پس برای آن که ظاهر پسندیده و قابل قبولی داشته باشید، باید در حد امكان از "پوشیدن لباس‌" با "طرح‌های شلوغ" خودداری کنید، زیرا در این شب تعداد افراد زیادی دور یک دیگر جمع‌ می‌شوند و به دلیل آنکه فضا خالی و کوچک می‌شود باید لباس‌های ساده و در عین حال زیبا با رنگ‌های شاد به تن کنید تا "چشم‌هايتان" خسته نشوند.

به خودتان بگویید جایی که می‌روید آدم‌های زیادی هستند. و همه بالاخره چیزی خواهند پوشید شما هر چقدر هم که تلاش کنید مورد پسند همه قرار نمی‌گیرد، پس اضطراب در " چی بپوشم " را قبل از مهمانی کم کنید و با آرامش لباس ساده‌ای برای آن شب انتخاب کنید.


اگر "اضافه وزن" دارید و چاق هستید، از پوشیدن لباس تنگ و طرح دار پرهیز کنید زیرا در این شب قرار است خوراکی‌های زیادی بخورید و چاقی شما بیشتر نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
از همین حالا قیمت ها را دو باره گــــــــــــــــــــــــــــــــــــران کنیم!