سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه:

برترین های "بورس" و "فرابورس" در سال جاری

يک شرکت فرابورسي به نام شرکت سرمايه گذاري توسعه و عمران استان کرمان با کسب 1214 درصد بازدهي مثبت ، پربازده ترين سهم از ابتداي سال تاکنون بوده است و اين در حالي است بازار هاي اول و دوم بورس با در اختيار داشتن سهام بزرگترين شرکت ها نتوانسته است جايگاه نخست پربازده ترين ها را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا) ؛ امسال شرکت سرمايه گذاري معيار صنعت پارس يکي از شرکت هاي فعال در بازار پايه فرابورس با کاهش قيمت سهام خود بيش از 71 درصد بازدهي منفي محقق کرده و در پايين ترين خانه جدول رتبه بندي شرکت ها از نظر کسب بازدهي قرار گرفته است.

شرکت سرمايه گذاري سپه نقد شونده ترين سهم بازار بوده و موفق به کسب بازدهي مثبت حدود 122 درصدي نيز شده است.

شرکت تهران دارو نه تنها 51 درصد بازدهي منفي کسب کرده است ، بلکه پايين ترين رتبه نقدشوندگي را نيز دارد.

سهام پالايش نفت تهران بالاترين و سهام فنرسازي خاور پايين ترين قيمت در ميان همه سهم هاي معامله شده بازار در سال جاري را دارد.

صنعت محصولات کاغذي با دو زيرمجموعه خود يعني "چکاوه" و "چکارن" جايگاه پربازده ترين صنعت بورسي را در اختيار دارد و570 درصد بازدهي مثبت را از ابتداي امسال تاکنون محقق کرده است.

گروه محصولات چرمي با بازدهي مثبت حدود 20 درصدي سهام گروه صنعتي ملي در نماد "وملي" کمترين بازدهي را در ميان صنايع مختلف رقم زده و جالب است بدانيد امسال هيچ صنعتي با بازدهي منفي مواجه نبوده است.

شاخص کل در حالي از ابتداي امسال تاکنون بيش از 127 درصد بازدهي مثبت محقق کرده که حدود 404 نماد معاملاتي بورسي و فرابورسي تنها 217 نماد بيشتر يا مساوي اين رقم بازدهي مثبت محقق کرده و بقيه يعني 187 نماد با بازدهي کمتر از اين رقم همراه بوده است.

10 نماد هم بازدهي زير صفر (زيان) داشته است.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، بورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.