سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

موفقیت کشتی گیر قمی در کسب مدال برنز کشتی خردسالان کشور

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی گیر قمی در کسب مدال برنز کشتی خردسالان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن وزیری اظهار داشت: تیمی متشکل از بهترین‌های رده سنی خردسالان به نمایندگی از قم به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور جام پهلوانک ها اعزام شد و در ادامه روند رو به رشد کشتی و تکرار موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی کشور نصیب کشتی قم شده، فرنگی‌کار خردسال وزن 35 کیلوگرم قم با کسب مدال از این مسابقات بازگشت.

وی یادآور شد: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی با عنوان جام پهلوانک ها به میزبانی تهران به انجام رسید و شامگاه جمعه بیست و دوم آذر ماه با کسب یک نشان برنز توسط علی عبدی در وزن 35 کیلوگرم برای تیم قم پایان یافت.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر همین اساس سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبانی از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی کشور در استان‌های مختلف را بر عهده داشت و این رقابت‌ها در اوزان مختلف کشتی فرنگی به منظور شناخت برترین‌های کشور برگزار شد.

وی عنوان داشت: رقابت کشتی‌گیران فرنگی‌کار خردسال حاضر در این دوره از مسابقات جام پهلوانک ها در 10 وزن یعنی در اوزان 28، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66 و 75 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار شد در حالی که تیم قم با بدون حضور کشتی گیران وزن 66 کیلوگرم خود و با ترکیبی 9 نفره در این دوره از پیکارها حضور پیدا کرد.

وزیری بیان کرد: در پایان این رقابت ها به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال و به تیم های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی اهداء شد، ضمن اینکه فنی ترین کشتی گیر برابر جدول مسابقات انتخاب و معرفی شد، مربی نمونه توسط کمیته اجرائی مسابقات انتخاب و معرفی و کاپ اخلاق به بهترین تیم این مسابقات با نظر میزبان و کمیته اجرائی اهداء شد.

ترکیب تیم کشتی فرنگی خردسالان قم:

وزن 28 کیلوگرم: عباس صفری

وزن 32 کیلوگرم: محمد جان قلی

وزن 35 کیلوگرم: علی عبدی

وزن 38 کیلوگرم: ابوالفضل خرمی

وزن 42 کیلوگرم: امیرحسین جبالی

وزن 47 کیلوگرم: حسین شاهسون

وزن 53 کیلوگرم: محمدحسین جلالی

وزن 59 کیلوگرم: محمدصادق عبدالهی

وزن 85 کیلوگرم: اصغر شهبازی

همچنین مهدی علیزاده، بهنام جعفری و علی جان قلی نیز به عنوان مربی تیم قم را همراهی می کردند./س


برچسب ها: قم ، موفقیت ، کشتی ، کسب ، مدال ، برنز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.