سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم ملی جوانان زیر 19 سال کریکت ایران:

کسب مقام پنجمی آسیا قابل ستایش است/ کریکت مظلوم است اما پتانسیل قابل توجهی دارد

دبیر انجمن کریکت گفت: با وجود آنکه فاقد زمین استاندارد هستیم و در رقابتهای قهرمانی آسیا در گروه دشواری قرار داشتیم، اما توانستیم مقام پنجم آسیا را کسب کنیم که این عملکرد ارزشمند است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت فدراسیون انجمنهای ورزشی سعید بهروزی اظهار داشت: در گروه سختی قرار داشتیم ولی به اعتقاد من ، می توانستیم به نیمه نهایی صعود کنیم اما اولین باخت ما مقابل چین باعث شد تا حدودی روحیه جوانان ملی پوش را کاهش داد . ولی در بازیهای بعدی تیم ما با قدرت و اراده مصمم تر ظاهر شد و توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. 

وی گفت: سنگاپور بهترین تیم آسیاست و شانس اول قهرمانی به شمار می آید اما ملی پوشان ما مقابل این حریف قدر با قدرت بازی کردند و این تیم را به دفعات دچار مشکل کردند. 

بهروزی در خصوص بازی با چین گفت: تیم ملی چین 15 روز زودتر در تایلند اردو زده بود و با زمین و شرایط آب و هوایی آشنایی کامل داشت، در چین زمینهای استاندارد بین المللی وجود دارد که برای بازیهای المپیک پیش بینی شده است.با این حال ما توانستیم در دور نخست برابر این حریف قدر، به یک برد شیرین برسیم. (تیم ایران دوبار با چین و دو دیدار با سنگاپور برگزار کرد)  

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم ملی جوانان بدون بازی تدارکاتی به تایلند اعزام شد ، اظهار داشت : تیم ایران بازیهای تدارکاتی برای حضور در این مسابقات نداشت، از سویی دیگر در کشورمان زمین استاندارد کریکت وجود ندارد و ورزشکاران ما در مسابقات برون مرزی با این زمین استاندارد آشنا می شوند. 

وی افزود: با وجوداین شرایط ، تیم ایران در جلسه کمیته فنی این رقابتها به عنوان بهترین تیم در توپ گیری و پرتاب توپ انتخاب شد. البته ما عنوان دوره قبل را تکرار کردیم ولی باید اعتراف کرد تیم های آسیایی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و شرایط بهتری نسبت به گذشته دارند.  

سعید بهروزی در پایان تامین بودجه برای ساخت زمین استاندار برای پیشرفت این رشته در کشورمان را از مسئولان وزارت ورزش خواستار شد و خاطرنشان کرد: ما پتانسیل خوبی در کریکت داریم و طبعا اگر زمین استاندارد و امکانات مناسب داشته باشیم، توانایی آن را داریم تا در عرصه آسیا به مقام های بهتری برسیم . این ورزش مهیج و پرطرفدار در ایران مظلوم واقع شده اما با صراحت می گویم که اگر دست ما را بگیرند ، حرفهایی جدی تری در مسابقات معتبر قاره خواهیم زد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سنگاپور ، ملی ، کریکت ، مقام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.