سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

مسئولان هیچ بهایی به ورزشکاران پیوند اعضا نمی‌دهند

دارنده 12 نشان جهانی مسابقه های پیوند اعضا گفت :مسئولان هیچ بهایی به ورزشکاران پیوند اعضا نمی‌دهند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


نیلوفر محمدی گفت: از سال 85 تاکنون به‌طور مستمر عضو تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضابوده و صاحب 12 مدال از مسابقات مختلف جهانی هستم.

وی تصریح کرد: در مسابقات دو و میدانی سال‌جاری در شهر دوربان آفریقای‌جنوبی در مسافت 400 متر با اختلاف دو ثانیه کمتر رکورد این دوره از مسابقات را شکستم.

محمدی تصریح کرد: در دوره اول مسابقات خاورمیانه در شهر تونس سه مدال نقره و در دوره دوم این مسابقات در ابوظبی دو مدال طلا در مسافت 100 متر و 200 متر کسب کردم.

دارنده 12 مدال جهانی مسابقات پیوند اعضا خاطرنشان کرد: در طول این هشت سال که عضو تیم ملی هستم سه مدال طلا، هفت نقره و دو برنز کسب کرده‌ام و از طرف هیچ ارگانی تقدیری از من صورت نگرفته است.

محمدی ابراز داشت: در بسیاری از شهرهای کشور از جمله شیراز، مشهد و اصفهان به بازیکنان تیم پیوند اعضا امکانات رفاهی از جمله مسکن مهر و حمایت‌های مالی اختصاص می‌یابد،اما در استان کرمانشاه بهایی به این ورزش داده نمی‌شود.

این ورزشکار کرمانشاهی یادآور شد: ورزشکاران تیم پیوند اعضا بیمارانی بوده که با ورزش کردن خود بعد از عمل پیوند، از هزینه‌های سنگینو امراض احتمالی بعد از عمل می‌کاهند.

محمدی تنها انجمن حامی ورزشکاران پیوند اعضا را انجمن حمایت از بیماران خاص معرفی کرد که با پرداخت یک میلیون تومان به آن‌ها کمک می‌کند.

وی یادآور شد: ورزشکاران این رشته ورزشی فاقد هرگونه حقوق ماهیانه، اشتغال و حمایت مالی هستند و از مسئولان انتظار می‌رود در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، مسئولان ، بها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.