سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مجموعه ورزشی تختی: قدرت پرداخت هزینه آب و برق و گاز را نداشتیم

کلانترزاده گفت: پول قبض آب، گاز و برق ورزشگاه تختی هنوز پرداخت نشده و در معرض قطع شدن است.

حسین کلانتر زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، نزدیک سه ماه است که قبض آب، گاز و برق مجموعه ورزشی تختی پرداخت نشده و ممکن است قطع شود.

وی افزود: تا پایان آذر فرصت داریم قبض ها را پرداخت کنیم و سهی میکنیم با رایزنی های خود آنها را پرداخت کنیم. ما ردیف و بودجه نداریم و تمام هزینه ها را خود تقبل می کنیم و با توجه اینکه ورزشگاه تختی زیر نظر اداره کل تربیت بدنی استان تهران است تمام سعیمان را میکنیم این مشکلات را از طریق این اداره حل کنیم.

مبلغ بدهی های ما حدود دویست تا سیصد میلیون تومان است.

وی ادامه داد: ما بودجه دولتی نداریم و دو سال است که به صورت خودکفا و بدون گرفتن یک ریال کمک این ورزشگاه را اداره میکنیم.

وی افزود: ما در مجموعه ورزشی تختی مشکلات زیادی از لحاظ پرداخت هزینه و اداره ورزشگاه داریم و قرار بود از نظر هزینه ها به این مجموعه کمک شود اما هنوز کمکی نشده است.

مدیر ورزشگاه تختی در ادامه بیان داشت: با تلاش ما مجموع ورزشی تختی برای میزبانی مسابقات باشگاه های آسیا آماده شد و مسئولان AFC پس از بازید این ورزشگاه را برای میزبانی این رقابتها تایید کردند.

حسین کلانتر زاده در خصوص اختلاف برخورداری و صادق رئیسی کیا اظهار داشت: ما اختلافی با رئیسی کیا نداریم اما وی گفته به دلیل اینکه برخورداری توهین کرده تا زمانی که عذرخواهی نکند هیچ بازی در ورزشگاه تختی برگزارنمی کنیم و بعد هم گفت: برخورداری باید برکنار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : رئیسی کیا گفته هزینه بازیها را هم نمی دهد و حتی هفته گذشته هم دیدار راه آهن مقابل پرسپولیس در و ورزشگاه اکباتان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تختی ، هزینه ، مشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.