سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار "آتي سکه" طی هفته گذشته؛

ارزش بیش از 2 هزار میلیارد ریالی قراردادهای آتی "سکه طلا"

در سومین هفته آذر ماه، با انعقاد 28هزار و 838 قرارداد آتی سکه طلای تمام بهار آزادی در 12 هزار و 95نوبت توسط معامله گران در بورس کالای ایران، ارزش معاملات قراردادهای آتی سکه در این بورس طی هفته مذکور به بیش از2هزار و 576 میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در هفته گذشته معاملات قراردادهای آتی سکه طلا تحویل اسفندماه 92 با 19هزار و 487قرارداد در 7هزار و 538نوبت در صدر قرار گرفت. ارزش معاملات قراردادهای مذکور به بیش از یکهزار و 741میلیارد ریال بالغ شد.

بر اساس این گزارش رتبه دوم  بیشترین معاملات قراردادهای آتی در هفته گذشته را قراردادهای آتی سکه طلا تحویل بهمن  ماه 92 به خود اختصاص داد . در هفته ای که گذشت 3هزار و 929قرارداد آتی سکه طلا تحویل بهمن ماه دریکهزار و   910 نوبت و به ارزش بیش از 346میلیارد ریال توسط معامله گران آتی منعقد شد.

جایگاه سوم بیشترین معاملات این قراردادها به قراردادهای سررسید اردیبهشت ماه اختصاص دارد که 3 هزار و  93 قرارداد آتی سکه طلا تحویل اردیبهشتماه 92 را به ثبت رسانده است.

قراردادهای آتی سکه این سررسید در یکهزار و 331 نوبت و به ارزش بیش از 286میلیارد ریال داد و ستد شد. 

این گزارش حاکی است، قراردادهای آتی سکه طلا تحویلآذرودیماه 92 نیز به ترتیب با  یکهزارو 235 قرارداد و یکهزار و 94قرارداد در جایگاه بعدی این معاملات قرار دادشتند.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، اتی ، سکه ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.