سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه نقدی برای سرمربیان و تیم‌های لیگ برتری

کمیته انضباطی رای‌های خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون، به دلیل تخلفات تماشاگران تیم داماش گیلان در دیدار این تیم برابر ملوان بندرانزلی در تاریخ 15/9/92، مدیر عامل و سرپرست این باشگاه در جلسه ای که روز دوشنبه 25 آذرماه در محل کمیته انضباطی برگزار می شود، دعوت شدند تا درباره تخلفات تماشاگران و اتفاقات پاسخ دهند.

جریمه نقدی برای ابراهیم زاده
دیدار دو تیم راه آهن سورینت و سایپا البرز در تاریخ 14/9/92 برگزار شد که از سوی منصور ابراهیم زاده –سرمربی تیم راه آهن سورینت تخلفاتی مبنی بر اعتراض و بی احترامی به داوری رخ داد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

توبیخ کتبی و جریمه نقدی برای سرمربی گسترش فولاد تبریز
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی تبریز در تاریخ 15/9/92 برگزار شد که از سوی بهزاد بشایم-آنالیزور تیم گسترش فولاد تبریز  تخلفاتی مبنی بر اهانت به داوران مسابقه رخ داد. بر همین اساس وی به مدت سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رسول خطیبی –سرمربی این تیم نی ه دلیل تشویق و ترغیب بازیکنان به اعتراض به داور مسابقه به توبیخ کتبی و 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم ملوان بندر انزلی
دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در تاریخ 3/9/92 برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی  تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه تیم ملوان بندر انزلی 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تماشاگران ، جریمه ، لیگ ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.