سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

كمبودي در عرضه ميوه شب يلدا نداريم

مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان گفت: در ميدان مركزي ميوه و تره بار شهرداري قيمت ها كنترل شده است و كمبودي در رابطه با ميوه هاي مورد نياز شهروندان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سيد رضا حكيم فعال با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در طول سال نظارت بر روي اقلام عرضه شده در بازارهاي روز وجود دارد اما در زمان هايي مانند شب يلدا و عيد نوروز اين نظارت ها قوي تر انجام مي شود.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر مي توان به شهروندان اطمينان داد كه همه اقلام مورد نياز و پر مصرف در ميدان و بازارها تهيه شده اما لازم است شهروندان مدتي پيش از نزديك شدن به شب يلدا خريدهاي خود را انجام دهند تا با گراني ناگهاني ميوه روبرو نشويم.

مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري اصفهان تصريح كرد: ۱۳ بازار روز كوثر آجيل و ميوه هايي همچون انار، هندوانه و كيوي را كه پرمصرف ترين مواد در اين مدت است در اختيار متقاضيان قرار مي دهند لذا سعي بر اين بوده تا با تمهيدات انديشيده شده پاي گراني به بازار ميوه و آجيل باز نشود.

حكيم فعال اذعان داشت: ناظران مركز بهداشت و سازمان بازرگاني به صورت روزانه بر ميدان ميوه و تره بار شهرداري نظارت دارندو به تخلفات رسيدگي مي كنند./س

برچسب ها: اصفهان ، عدم ، کمبود ، عرضه ، میوه ، شب یلدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.