سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی آسیا حق کاراته ایران بود؛

مهدی زاده: برای حضور در میدان بی تاب بودم

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی فرانسه با اشاره به اینکه قهرمانی در آسیا حق کاراته ایران بود، گفت: جامعه کاراته ایران استحقاق ایستادن بر سکوی افتخار قاره کهن را دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون کاراته امیر مهدی‌زاده که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سنگین، حضور مناسبی در هفته نخست سوپر لیگ باشگاه‌های کشور داشت اظهار کرد: برای بازگشت به تاتامی بی تابی می کردم و احساس بسیار خوبی از حضور دوباره در مبارزات دارم.
 
وی افزود: به دلیل عمل جراحی که انجام دادم با صلاحدید پزشکان و پس از صحبت با مسئولان فدراسیون از مسابقات قهرمانی آسیا در امارات انصراف دادم تا خودم را برای بازیهای آسیایی اینچئون و جهانی آلمان آماده کنم.
 
مهدی زاده اظهار کرد: بازگشت خوبی داشتم، در تورنمنت فرانسه به مدال طلا رسیده و سپس با تیم آذر خودرو نوین قم در سوپر لیگ شرکت کرده و در هفته نخست هر 2 حریفم را مغلوب کردم.
 
وی با تاکید بر اینکه از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار است، ادامه داد: در این یکسال سختی های زیادی کشیدم اما هم اکنون روحیه ایده آلی دارم و می خواهم در جهانی آلمان به مدال طلا دست یافته تا در کاراته ایران تاریخ ساز شوم.
 
مهدی زاده ادامه داد: سال آینده ابتدا باید در اینچئون به طلا دست یابم، چرا که شکست گوانگ ژو را هیچگاه فراموش نمی کنم. در ادامه نوبت به جهانی آلمان است تا قدرت کاراته ایران را ببیند.
 
وی در مورد قهرمانی تیم ملی ایران در آسیایی امارات تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم و به تمامی نفرات تیم هم تبریک گفتم و این قهرمانی را شایسته تیم ایران می دانم.
 
قهرمان سال 2012 در پایان خاطرنشان کرد: به مردم ایران قول کسب مدال طلا در اینچئون و جهانی آلمان را داده ام و می خواهم به قول خودم، عمل کنم.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.